Rene, Vincent, Jeroen, Marco, Niels, mijn vader en ik waren een weekendje weg naar Edegem waar elk jaar de WalkTheTrial word georganiseerd door Crissy en zijn (Demolition)team. Zij leggen verschillende routes aan in het bos van Kattenbroek waar we kunnen rijden. Het terrein waar we op rijden is heel stijl en soms komt de auto makkelijker naar boven dan jezelf, soms waren er stukken die gewoon recht waren met wat stenen en heuvels in de weg. het terrein was een beetje vochtig doordat het de hele week had geregend, er lagen ook leuke modderplasjes waar ik natuurlijk met mijn jeep doorheen moest gaan. het weer van zaterdag en zondag was droog en zonnig, lekker zonder jas wandelen
.
Op zaterdag is er om 18:30 een barbeque voor de mensen die dat hebben bestelt, en in de avond om 21 uur is de start van de inschrijvingen en de night trial waarvan ik een video van heb gemaakt:
Sommige gingen nog door tot laat in de avond maar wij gingen wat eerder terug lopen om onze auto's klaar te maken en batterijen op te laden voor morgen (zondag).
Rene, Vincent, Jeroen en Marco hadden een hotel verderop geboekt om te slapen en ik stond met mijn ouders in de camper, op de parkeerplaats dichtbij het evenement.
We werden wakker rond 7 uur want we mochten vanaf 8 uur rijden en voor de mensen die zaterdag er niet waren konden ze inschrijven vanaf 8 uur. Van de dagrit heb ik ook een video gemaakt
:
We gingen rond 11 uur weer terug naar de start omdat we hotdogs hadden besteld en we konden eten vanaf 11:30. Er was ook een buildoff waaraan je kon meedoen, het stemmen kon van 12 uur tot 12:30 de winnaar werd bekend gemaakt om 13 uur. Wij deden daar niet aan mee want we willen de rest ook een kans geven
.
Daarna gingen we verder rijden tot ongeveer 16:30 want we moeten de volgende dag weer werken.
Dit was de laatste WalkTheTrial die Crissy heeft georganiseerd, de WalkTheTrial word door iemand anders overgenomen. (Als het goed is).
Het was een TOP evenement, super aardige en leuke organisatie en deelnemers.
In totaal 411 deelnemers op zondag.