De Overheid heeft 16 maart bekend gemaakt dat alle scholen de deuren zullen sluiten tot en met minstens 6 April. Daarnaast dienen cafés, restaurants, sportclubs, coffeeshops enz. vanaf  16 maart 18:00 uur de deuren te sluiten tot en met minstens 6 April. Op de naleving van deze besluiten zal controle gaan plaatsvinden en er zal gehandhaafd worden.

Dit is in de persconferentie van 30 maart verlengd naar 28 april

Onze vereniging wordt door de gemeente geclassificeerd als sportclub. Dit betekend dat wij als vereniging ons aan de besluiten van de overheid ten aanzien van sportclubs dienen te houden.

Gevolgen van deze besluiten voor onze vereniging zijn dat:

• Alle reguliere bijeenkomsten van de maandagavond, dinsdag overdag , donderdagavond en de zondag gaan met ingang van vandaag 15 maart 2020 18:00 uur niet door,

• Alle buiten activiteiten en wedstrijden in de periode 16 maart tot tenminste 28 april zullen niet doorgaan.

• De ALV die voor 6 april gepland stond zal worden uitgesteld. Een nieuwe datum zal t.z.t. bekend worden gemaakt.

Het clubgebouw en terrein zullen beide niet toegankelijk zijn voor leden en niet leden tijdens deze periode.

Wij hopen dat jullie begrip zullen hebben voor deze maatregelen.

Met vriendelijke groet

het  Bestuur van de Modelbouw Vereniging Waterland e.o